Friday, September 09, 2011

To whom it may CONCERN

Helooo stalker. Whoever u are, u knw who u are.

Btw this blog is officially mine. So sukati aku lah nk ngkah gmba aku kedak pondan ka, kedak asuk ka, kedak babi ka. Like i care ? Kau ya sebenarnya PATHETIC.
Nganok muka urg kedak pondan, so lok muka kau. Kacak bena sik muka kau tek ?
omgg. Fes time aku dpt komen bodoh dari org kdk tok. nang ank sapa lah ya. Kesian eh. Sooo pathetic.
Mcm asuk melalak2.

Sorry, no dogs allowed to bark at my blog. with all those nonsense comments.
Muka aku x kacak, jadi apa masalah kau ? aee. Aku tek mintak duit kau kah ? kesiann. nang xda keja.
Oklah, mun muka aku kdk pondan, well at least aku rempuan. aku bukan PONDAN.
or else, sbenanya kau yg PONDAN ?

haha. retarded abis lah manusia bangsa dengki tok. haha

No comments: